Vásárlási feltételek
Üdvözöljük a Dalma Design (Ferling Dalma EV) (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a https://dalmadesign.hu/ és (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (a továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. Tájékoztatjuk, hogy jelen ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (a továbbiakban: Fogyasztó), mint Felhasználóra egyes pontokban eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokra vonatkozóhoz képest. Ebben az esetben a Fogyasztóra az eltérő szabályok vonatkoznak.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.
Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
- A SZOLGÁLTATÓ
- Adatkezelő
Cégnév: Ferling Dalma EV
Székhely: 1214 Budapest, Akácfa u. 19/A 2/8
Levelezési cím: 1214 Budapest, Akácfa u. 19/A 2/8
Telefon:+36 30 229 64 22
E-mail: info@dalmadesign.hu
Adószám: 90122628-1-43
Nyilvántartási szám: 59271086
Kapcsolattartó neve: Ferling Dalma
Kapcsolattartó telefonszáma: +36302296422
E-mail cím: info@dalmadesign.hu
Tárhelyszolgáltató neve: Sybell Informatika Kft.
Tárhelyszolgáltató címe: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/B 2. em. 206.
Tárhelyszolgáltató e-mail címe: hello@sybell.hu
- HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG
A Szolgáltató a honlapon folytatott üzleti tevékenysége körében különösen kézműves, fenntartható szemléletű textil termékek értékesítésével foglalkozik.
A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatások tekintetében magatartási kódexnek nem veti alá magát.
- FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
Felelősség
Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni károkért és nem vagyoni sérelemért a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató – az esetlegesen általa igénybe vett közreműködőért való felelőssége kivételével – kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
- A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
A vásárlás menetének bemutatása
A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A webshop menüpont alatt a honlapon szereplő termékek találhatóak meg. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék fotójára, nevére vagy a részletek gombra klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról. Az Egyéb termékek menüpont alatt a többi kategóriába nem sorolható, más típusú termékekről informálódhat a Felhasználó. A Keresőgomb segítségével lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg. A weboldal alján található Hasznos linkek menüpont alatt tájékozódhat a Felhasználó a szállítási és fizetési feltételekről, megismerheti az adatkezelési tájékoztató tartalmát, valamint az aktuális híreket. A Kapcsolat menüpontban tájékozódhat a Felhasználó a Szolgáltató és a viszonteladó partnerek elérhetőségeiről és főbb adatairól.
A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Ezt követően a vásárlónak lehetősége van a regisztrációra vagy a regisztráció nélküli vásárlásra.
A regisztráció mellőzése esetén az alábbi adatokat kell megadnia a Felhasználónak: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő, akkor a szállítási cím. A regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős – lásd az adatvédelmi tájékoztatót. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A szállítási feltételekről szóló részletes tájékoztató az alábbi linken keresztül is elérhető: https://dalmadesign.hu/
A Felhasználó végül egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét.
Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.
- Adatbeviteli hibák javítása
Felhasználónak az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetősége, vagy a böngésző „vissza” gombjának akár többszöri megnyomásával, vagy a kosár menüben a korábban már említett módon.
Hasonlóképpen a ceruza ikon segítségével javíthat a már megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.
Felhasználó az „Adatok módosítása” menüpontban módosíthatja a regisztráció során megadott adatait.
- Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató köteles a Felhasználó megrendelésének megérkezését a Felhasználó felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól, azaz nem köteles átvenni, megvenni a terméket.
A Szolgáltató visszaigazoló e-mailje tartalmazza a Felhasználó megrendelésével kapcsolatos adatokat.
- A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség.
A megkötött szerződés
- elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvben, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak,
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
Minden sikeres rendelés után a Felhasználó regisztrációban megadott e-mail címére a Szolgáltató a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazoló elektronikus levelet küld. A megrendelés Szolgáltató megrendeléssel való egyetértést kifejező jognyilatkozata után tekinthető véglegesnek. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor (vagy adott esetben telefonon történt visszaigazolása után) jön létre és nem a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazolásként küldött e-mail megérkezésével.
A Fogyasztóval kötött szerződés megkötését követően – ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor – a Szolgáltató tartós adathordozón visszaigazolást ad a fogyasztónak a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályokra tekintettel adott, szerződéskötést megelőző tájékoztatást, kivéve, ha azt a Szolgáltató már a szerződés megkötése előtt tartós adathordozón a Fogyasztónak megadta.
- A szerződés iktatása
A honlapon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem férhető hozzá.
- FIZETÉSI FELTÉTELEK
Azon fizetési módok felsorolása és bemutatása, amelyeket a honlap biztosít vásárlói számára:
- Online bankkártyás fizetés
- Banki átutalás
- Kedvezményezett neve: Ferling Dalma
- MBH Bank
- Számlaszám: 10300002-10660232-49010019
- Személyes átvétel
- Kizárólag előre egyeztetett időpontban, a 1214 Budapest, Akácfa u. 19/A 2/8 címen
- SZÁLLÍTÁSI MÓDOK BEMUTATÁSA
Azoknak a szállítási vagy átvételi módoknak a bemutatása, amelyet a Szolgáltató biztosít:
FOXPOST CSOMAGAUTOMATA:
A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Országosan már több mint 600 csomagautomata található és a lista folyamatosan bővül! Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít számodra, hiszen nincs több sorban állás, adminisztráció és várakozás
Kérd megrendelésed bármely csomagautomatába, így nem kell egész nap várni a futárt. Amint megérkezik a csomagod, a FOXPOST sms-ben ill. viber-en küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted.
Egy csomag súlya maximálisan 25 kg és maximum 60 x 36 x 62 cm nagyságú lehet.
Kövesd nyomon csomagodat! Nincs más dolgod, csak írd be a csomagszámot: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes
Keresd meg a hozzád legközelebb eső automatát!
Csomagautomaták listája: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso
Bővebb információ: www.foxpost.hu
MPL CSOMAGAUTOMATA:
A Csomagautomata előnyei Egyszerű, gyors átvétel, a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhető. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, az automaták bevásárlóközpontoknál, forgalmas helyeken kerültek elhelyezésre, amerre egyébként is járnál
A csomag az általad kiválasztott Csomagautomata Pontra kerül kézbesítésre a feladástól számított 1-2 munkanapon belül.
A Csomagautomatába kérhető csomagok maximális mérete (csomagolással együtt értendő) 50 x 31 x 35 cm.
A postának jelenleg közel 50 csomagautomatája van az országban. A csomagautomatába érkezésről SMS/e-mail értesítést kapsz, benne egy kóddal. A telefonszámod és a kód megadásával tudod kinyitni az automata rekeszét és átvenni a csomagodat. Erre 2 munkanapod van, ezután SMS értesítést kapsz melyik postán tudod átvenni a csomagodat további 5 napig.
Csomagodat nyomon követheted a feladás napján e-mailben megküldött csomagszám alapján:
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Hogyan működik a csomagautomata? https://www.posta.hu/csomagautomata
MPL POSTAPONT:
Postahivatalok, egyes MOL kutak és COOP üzletek.
A Posta Pont csomagátvétel előnyei, hogy a legtöbb MOL Posta Pont napi 24 órában nyitva tart, így munka előtt vagy után is elhozhatod csomagodat. A MOL Posta Pontokon a csomagátvétel a hét minden napján lehetséges. A COOP Posta Pontokon a csomagátvétel a bevásárlással összeköthető. A Posta Pontokon bankkártyával is fizethetsz. Csomagodat 5 munkanapon belül bármikor átveheted. A csomag az általad kiválasztott Posta Pontra kerül kézbesítésre a feladástól számított 1-2 munkanapon belül.
Az érkezésről a Posta SMS-ben vagy e-mailben tájékoztat. Innentől számítva 5 munkanapod van arra, hogy elhozd a csomagodat. Az átvételhez szükség lehet személyi igazolványra is.
Csomagodat nyomon követheted a feladás napján e-mailben megküldött csomagszám alapján:
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
MPL HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS:
Házhoz kézbesítés előnye, hogy otthonodban kényelmesen várhatod megrendelt csomagodat.
A csomag a megrendelésben megadott szállítási címen kerül kézbesítésre a feladástól számított 1-3 munkanapon belül. Ez lehet az otthoni címed is, de természetesen a munkahelyedre, vagy egy ismerősöd, rokonod címére is kérheted a küldeményt.
A futárszolgálat a küldeményt a címhelyen két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az értesítőben szereplő postán átvehető a csomag 5 munkanapon belül.
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 – 17 óra között történik.
Csomagodat nyomon követheted a feladás napján e-mailben megküldött csomagszám alapján:
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Szállítási díjszabás:
|
|
0-10kg-ig |
10-20kg-ig |
20-40kg-ig |
|
Személyes átvétel |
0.-Ft |
|
|
|
Foxpost automatából automatába |
1141.-Ft |
|
|
|
Foxpost házhozszállítás esetén |
2400.-Ft |
|
|
|
MPL-Háznál történő kézbesítés esetén |
990.-Ft |
|
|
|
MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve |
1990.-Ft |
2990.-Ft |
5990.-Ft |
|
|
|
|
|
Szállítással kapcsolatos egyéb információk:
A szállítás pontos és zökkenőmentes teljesítéséhez pontosan megadott szállítási név/cím/működő mobiltelefonszám/e-mail cím szükséges!
Ennek hiányában a szállítás ideje megnövekedhet, illetve többletköltség merülhet fel, mely a vevőt terheli.
A webáruházban található termékek ára nem tartalmazza a szállítási költség díját!
A webáruház a szállítási díjak esetleges megváltoztatására fenntartja a jogot.
- ELÁLLÁSI JOG
Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet szabályai szerint a Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi, a Szolgáltató által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében:
- szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; tehát az ilyen termék esetében is van elállási jog, ha annak csomagolását nem bontja meg a fogyasztó
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
A fentiekre tekintettel a Fogyasztó a Szolgáltató által értékesített termék jellege miatt elállási jogával nem élhet.
- Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek
Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő:
Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Fogyasztó részére.
Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
Pest Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1135 Budapest, Lehet utca 43-47.
Telefonszám: +36 1 236-3937, +36 1 236-3978,
Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81.
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Fax: 06-1-784-30-76
Telefon: 06-1-269-07-03
- Bírósági eljárás kezdeményezése
- Adatvédelem
Személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztató folyamatosan elérhető a honlapon az adatkezelési tájékoztató menüpontban vagy az alábbi linken keresztül: https://bokozipremium.myshoprenter.hu/
Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
Ha az ÁSZF a megrendelés és a termék Felhasználó általi átvétele között, vagy a szolgáltatás megrendelésétől a szolgáltatásnyújtás megkezdéséig, illetve annak időtartama alatt módosításra kerül, erről a Felhasználót a Szolgáltató a regisztráció során megadott elektronikus levelezési címén tájékoztatja. Fogyasztóval kötött szerződés hatálya alatt a Fogyasztó az ÁSZF módosítása esetében jogosult a szerződéstől elállni vagy azt felmondani.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2025. 02.20.