Üdvözöljük a Dalma Design (Ferling Dalma EV) (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a https://dalmadesign.hu/ és (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (a továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. Tájékoztatjuk, hogy jelen ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (a továbbiakban: Fogyasztó), mint Felhasználóra egyes pontokban eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokra vonatkozóhoz képest. Ebben az esetben a Fogyasztóra az eltérő szabályok vonatkoznak.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

  1. A SZOLGÁLTATÓ
  2. Adatkezelő

Cégnév: Ferling Dalma EV
Székhely: 1214 Budapest, Akácfa u. 19/A 2/8
Levelezési cím: 1214 Budapest, Akácfa u. 19/A 2/8
Telefon:+36 30 229 64 22
E-mail: info@dalmadesign.hu
Adószám: 90122628-1-43
Nyilvántartási szám: 59271086

Kapcsolattartó neve: Ferling Dalma

Kapcsolattartó telefonszáma: +36302296422

E-mail cím: info@dalmadesign.hu

Tárhelyszolgáltató neve: Sybell Informatika Kft.

Tárhelyszolgáltató címe: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/B 2. em. 206.

Tárhelyszolgáltató e-mail címe: hello@sybell.hu

 

  1. HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

A Szolgáltató a honlapon folytatott üzleti tevékenysége körében különösen kézműves, fenntartható szemléletű textil termékek értékesítésével foglalkozik.

A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatások tekintetében magatartási kódexnek nem veti alá magát.

  1. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Felelősség

Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni károkért és nem vagyoni sérelemért a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató – az esetlegesen általa igénybe vett közreműködőért való felelőssége kivételével – kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

  1. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS          

A vásárlás menetének bemutatása

A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A webshop menüpont alatt a honlapon szereplő termékek találhatóak meg. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék fotójára, nevére vagy a részletek gombra klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról. Az Egyéb termékek  menüpont alatt a többi kategóriába nem sorolható, más típusú termékekről informálódhat a Felhasználó. A Keresőgomb segítségével lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg. A weboldal alján található Hasznos linkek menüpont alatt tájékozódhat a Felhasználó a szállítási és fizetési feltételekről, megismerheti az adatkezelési tájékoztató tartalmát, valamint az aktuális híreket. A Kapcsolat menüpontban tájékozódhat a Felhasználó a Szolgáltató és a viszonteladó partnerek elérhetőségeiről és főbb adatairól.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Ezt követően a vásárlónak lehetősége van a regisztrációra vagy a regisztráció nélküli vásárlásra.

A regisztráció mellőzése esetén az alábbi adatokat kell megadnia a Felhasználónak: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő, akkor a szállítási cím. A regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős – lásd az adatvédelmi tájékoztatót. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A szállítási feltételekről szóló részletes tájékoztató az alábbi linken keresztül is elérhető: https://dalmadesign.hu/ 

A Felhasználó végül egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

  1. Adatbeviteli hibák javítása                                       

Felhasználónak az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetősége, vagy a böngésző „vissza” gombjának akár többszöri megnyomásával, vagy a kosár menüben a korábban már említett módon.

Hasonlóképpen a ceruza ikon segítségével javíthat a már megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.

Felhasználó az „Adatok módosítása” menüpontban módosíthatja a regisztráció során megadott adatait.

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató köteles a Felhasználó megrendelésének megérkezését a Felhasználó felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól, azaz nem köteles átvenni, megvenni a terméket.

A Szolgáltató visszaigazoló e-mailje tartalmazza a Felhasználó megrendelésével kapcsolatos adatokat.

  1. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség.

A megkötött szerződés

  • elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvben, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak,
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

Minden sikeres rendelés után a Felhasználó regisztrációban megadott e-mail címére a Szolgáltató a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazoló elektronikus levelet küld. A megrendelés Szolgáltató megrendeléssel való egyetértést kifejező jognyilatkozata után tekinthető véglegesnek. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor (vagy adott esetben telefonon történt visszaigazolása után) jön létre és nem a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazolásként küldött e-mail megérkezésével.

A Fogyasztóval kötött szerződés megkötését követően – ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor – a Szolgáltató tartós adathordozón visszaigazolást ad a fogyasztónak a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályokra tekintettel adott, szerződéskötést megelőző tájékoztatást, kivéve, ha azt a Szolgáltató már a szerződés megkötése előtt tartós adathordozón a Fogyasztónak megadta.

  1. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem férhető hozzá.

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK

Azon fizetési módok felsorolása és bemutatása, amelyeket a honlap biztosít vásárlói számára:

  • Online bankkártyás fizetés
  • Banki átutalás
  • Kedvezményezett neve: Ferling Dalma
  • MBH Bank
  • Számlaszám: 10300002-10660232-49010019

 

  • Személyes átvétel
  • Kizárólag előre egyeztetett időpontban, a 1214 Budapest, Akácfa u. 19/A 2/8 címen

 

  1. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK BEMUTATÁSA

Azoknak a szállítási vagy átvételi módoknak a bemutatása, amelyet a Szolgáltató biztosít:

FOXPOST CSOMAGAUTOMATA:

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Országosan már több mint 600 csomagautomata található és a lista folyamatosan bővül! Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít számodra, hiszen nincs több sorban állás, adminisztráció és várakozás

Kérd megrendelésed bármely csomagautomatába, így nem kell egész nap várni a futárt. Amint megérkezik a csomagod, a FOXPOST sms-ben ill. viber-en küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted.

Egy csomag súlya maximálisan 25 kg és maximum 60 x 36 x 62 cm nagyságú lehet.

Kövesd nyomon csomagodat! Nincs más dolgod, csak írd be a csomagszámot: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes

Keresd meg a hozzád legközelebb eső automatát!

Csomagautomaták listája: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso

Bővebb információ: www.foxpost.hu

MPL CSOMAGAUTOMATA:

A Csomagautomata előnyei Egyszerű, gyors átvétel, a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhető. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, az automaták bevásárlóközpontoknál, forgalmas helyeken kerültek elhelyezésre, amerre egyébként is járnál

A csomag az általad kiválasztott Csomagautomata Pontra kerül kézbesítésre a feladástól számított 1-2 munkanapon belül.

A Csomagautomatába kérhető csomagok maximális mérete (csomagolással együtt értendő) 50 x 31 x 35 cm.

A postának jelenleg közel 50 csomagautomatája van az országban. A csomagautomatába érkezésről SMS/e-mail értesítést kapsz, benne egy kóddal. A telefonszámod és a kód megadásával tudod kinyitni az automata rekeszét és átvenni a csomagodat. Erre 2 munkanapod van, ezután SMS értesítést kapsz melyik postán tudod átvenni a csomagodat további 5 napig. 

Csomagodat nyomon követheted a feladás napján e-mailben megküldött csomagszám alapján:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Hogyan működik a csomagautomata? https://www.posta.hu/csomagautomata


MPL POSTAPONT:

Postahivatalok, egyes MOL kutak és COOP üzletek.

A Posta Pont csomagátvétel előnyei, hogy a legtöbb MOL Posta Pont napi 24 órában nyitva tart, így munka előtt vagy után is elhozhatod csomagodat. A MOL Posta Pontokon a csomagátvétel a hét minden napján lehetséges. A COOP Posta Pontokon a csomagátvétel a bevásárlással összeköthető. A Posta Pontokon bankkártyával is fizethetsz. Csomagodat 5 munkanapon belül bármikor átveheted. A csomag az általad kiválasztott Posta Pontra kerül kézbesítésre a feladástól számított 1-2 munkanapon belül.

Az érkezésről a Posta SMS-ben vagy e-mailben tájékoztat. Innentől számítva 5 munkanapod van arra, hogy elhozd a csomagodat. Az átvételhez szükség lehet személyi igazolványra is.

Csomagodat nyomon követheted a feladás napján e-mailben megküldött csomagszám alapján:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

MPL HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS:

Házhoz kézbesítés előnye, hogy otthonodban kényelmesen várhatod megrendelt csomagodat.

A csomag a megrendelésben megadott szállítási címen kerül kézbesítésre a feladástól számított 1-3 munkanapon belül. Ez lehet az otthoni címed is, de természetesen a munkahelyedre, vagy egy ismerősöd, rokonod címére is kérheted a küldeményt.

A futárszolgálat a küldeményt a címhelyen két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az értesítőben szereplő postán átvehető a csomag 5 munkanapon belül.

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 – 17 óra között történik.

Csomagodat nyomon követheted a feladás napján e-mailben megküldött csomagszám alapján:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

 

Szállítási díjszabás:

 

0-10kg-ig

10-20kg-ig

20-40kg-ig

Személyes átvétel

0.-Ft

 

 

Foxpost automatából automatába

1141.-Ft

 

 

Foxpost házhozszállítás esetén

2400.-Ft

 

 

MPL-Háznál történő kézbesítés esetén

990.-Ft

 

 

MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve

1990.-Ft

2990.-Ft

5990.-Ft

 

 

 

 

 

Szállítással kapcsolatos egyéb információk:

A szállítás pontos és zökkenőmentes teljesítéséhez pontosan megadott szállítási név/cím/működő mobiltelefonszám/e-mail cím szükséges!

Ennek hiányában a szállítás ideje megnövekedhet, illetve többletköltség merülhet fel, mely a vevőt terheli.

A webáruházban található termékek ára nem tartalmazza a szállítási költség díját!

A webáruház a szállítási díjak esetleges megváltoztatására fenntartja a jogot.

 

 

  1. ELÁLLÁSI JOG

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet szabályai szerint a Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi, a Szolgáltató által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében:

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; tehát az ilyen termék esetében is van elállási jog, ha annak csomagolását nem bontja meg a fogyasztó
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

A fentiekre tekintettel a Fogyasztó a Szolgáltató által értékesített termék jellege miatt elállási jogával nem élhet.

  1. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő:

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Fogyasztó részére.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Pest Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 1135 Budapest, Lehet utca 43-47.

Telefonszám: +36 1 236-3937, +36 1 236-3978,

Telefax: +36 1 236-3956

E-mail: fogyved@pest.gov.hu

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81.
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Fax: 06-1-784-30-76
Telefon: 06-1-269-07-03

  • Bírósági eljárás kezdeményezése
  1. Adatvédelem

Személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztató folyamatosan elérhető a honlapon az adatkezelési tájékoztató menüpontban vagy az alábbi linken keresztül: https://bokozipremium.myshoprenter.hu/

Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Ha az ÁSZF a megrendelés és a termék Felhasználó általi átvétele között, vagy a szolgáltatás megrendelésétől a szolgáltatásnyújtás megkezdéséig, illetve annak időtartama alatt módosításra kerül, erről a Felhasználót a Szolgáltató a regisztráció során megadott elektronikus levelezési címén tájékoztatja. Fogyasztóval kötött szerződés hatálya alatt a Fogyasztó az ÁSZF módosítása esetében jogosult a szerződéstől elállni vagy azt felmondani.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2025. 02.20.